null


Автомобільні перевезення пасажирів і багажу по Україні

оголошення про надання послуг та замовлення пасажирських перевезень

Каталог файлів
 Пассажирские перевозки по Украине  Бесплатные объявления о перевозках
Меню сайту


Всі оголошення
Мої файли [0]
Законодавство [18]
Автопланета [34]
Корисні поради [30]


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вхід/Реєстрація


Пошук


Оголошення по даті


Друзі сайту

Бесплатные объявления

о перевозках

Биржа частных перевозок privattrans.com.ua

_______________________

Перевезення вантажів:

сайт безкоштовних оголошень

Перевезення вантажів. Сайт безкоштовних оголошень.

Всі оголошення

 про надання послуг

 та замовлення

 вантажних перевезень по Україні

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.09.2018, 13:19
Головна » Файли » Корисні поради

Загальні принципи керування автомобілем
06.07.2010, 23:45

Пассажирские перевозки

Почнемо із самого загального - зручна посадка й гарний огляд. Кілька зауважень щодо посадки - потрібно, щоб вам було не тільки зручно сидіти, але й зручно управляти. Корпус не повинен відхилятися від спинки навіть при включенні п'ятої передачі. Ліва нога при повному вижиманні зчеплення повинна бути майже повністю выпрямлена. Що стосується відстані на якому Ви повинні перебуває від керма, то відрегулювати його можна в такий спосіб : поклавши руку на кермо в положення 12 (повне охоплення руля долонею), змінюйте нахил спинки сидіння доти, поки плече не буде щільно притиснуто до спинки сидіння. Якщо на вашому автомобілі їздить ще хто-небудь, не лінуєтеся щораз відрегулювати сидіння у звичне вам положення, у противному випадку ви не будете добре почувати педалі, особливо педаль газу.

Далі - огляд. Це, мабуть один з найважливіших моментів. Не пошкодуйте часу на правильне регулювання бічних дзеркал і дзеркала заднього виду. Ніяких мертвих зон бути не повинно, або, якщо цього не вдається досягти, вони повинні бути мінімальні. Щоб відрегулювати ліве бічне дзеркало, можна зупинитися на узбіччі й стежити в дзеркало за проїжджаючими машинами, домагаючись найбільш оптимального огляду. Також зніміть із лобового скла (якщо це там є) усяких мишок, собачок, мавпочок і інших представників фауни. Якщо все-таки дуже хочеться, щоб це в машині висіло, повісьте на ліве заднє скло.

Далі деякі правила, які бажано виконувати при русі. Відразу обмовлюся, що, можливо, багато чого з нижченаведеного здасться зайвим або непотрібним. Однак звички й навички, які у вас виробляються, визначають і ваше поводження в екстремальній ситуації. Тому, якщо ви звикли натискати на гальмо, одночасно вичавлюючи зчеплення, і навіть якщо ви знаєте, що на кризі цього робити не можна - у критичній ситуації на слизькій дорозі ви однаково зробите те ж саме. У цьому випадку спрацюють ваші звички й рефлекси, тому що думати буде ніколи. І останнє - можливо ви ніколи не потрапите в серйозну аварійну ситуацію. Однак якщо це трапиться - краще бути готовим.

За кермо триматися треба обома руками, на передньому приводі це особливо важливо, тому що кермо вибиває дуже легко. Не давайте керму самовільно розкручуватися (після завершення повороту для повернення коліс у пряме положення). Це може дуже погано скінчиться, якщо колесо потрапить у ямку, на купину, на слизьку ділянку й т.д. Принаймні одна рука повинна відслідковувати й контролювати обертання рулячи.

Намагайтеся привчити себе до того, щоб завжди знати в якім положенні перебувають колеса автомобіля. Іноді після ряду маневрів і безладного обертання кермового колеса починаючий водій не може відразу зорієнтуватися - доводиться спочатку рушити, щоб подивитися, куди поїде, потім коректувати - це все займає час (і місце, якщо рух в обмеженому просторі).

Ногу з педалі зчеплення треба забирати навіть при перемиканнях 1-й і 2-й передач.

Для підвищення стійкості й керованості автомобіль завжди повинен бути на передачі, причому на правильній для даних умов, а саме: обороти двигуна повинні підтримуватися такі, щоб якщо буде потреба швидко сманеврировать вам не довелося б додатково перемикатися. Ніколи не рухайтеся накатом, навіть під'їжджаючи до світлофора - перемикайтеся вниз аж до другої передачі. Зчеплення натискайте в останній момент перед повною зупинкою.

Приклад: ви повільно наближаєтеся до світлофора накатом. У якийсь момент дивлячись у дзеркало заднього виду зауважуєте, що на Вас позаду зараз налетить вантажівка (по різних причинах не встигаючи загальмувати). Єдиний вихід - швидко виїхати вперед (якщо є місце куди, звичайно). Секунда, витрачена на включення передачі може коштувати вам задньої частини кузова вашого автомобіля. Тобто іншими словами - ви завжди повинні перебуває в готовності до швидкого маневру, навіть якщо необхідність його нічого не передвіщає. Природно, на слизькій дорозі це правило здобуває ще більше значення.

Відмовтеся від звички (якщо вона є) по будь-якому приводі давити на гальмо. Гальмування негативно впливає на стійкість і керованість автомобіля. В аварійних ситуація гальмування аж ніяк не завжди є правильним вибором, а в ряді випадків - грубейшей помилкою, що тільки погіршує положення. У багатьох випадках уникнути аварії вдається тільки маневром.

Ще із приводу гальмування :

пам'ятайте, що при гальмуванні керованість передніх коліс різко знижується. Тому якщо в процесі гальмування (наприклад, при під'їзді до світлофора ) виникла необхідність перешикується (утворилася дірочка в сусідньому ряді), відпустите гальмо в момент перебудування, а після перебудування гальмуєте далі 

інтенсивне гальмування стає подвійно небезпечно, якщо одночасно вичавлене зчеплення. Тому, при перемиканні передач у процесі гальмування в момент вижимання зчеплення зусилля на педаль гальма треба злегка послабити

ніколи не гальмуйте в повороті. Підготовчі міри (гальмування, перемикання й т.д. треба закінчити до входу в поворот). Не намагайтеся ввійти в поворот у процесі інтенсивного гальмування - це практично неможливо. Спочатку ввійдіть у поворот, а вже потім догальмовуйте на дузі, якщо це необхідно. Про гальмування в повороті див. також нижче 

якщо у вас немає АБС - навчитеся відчувати момент, відразу після якого наступає блокування коліс. У цей момент гальмування найбільше ефективне. Якщо під час гальмування колеса заблокувалися, змусьте себе послабити на мить зусилля на педаль, потім продовжуйте гальмувати. На кризі й слизькій дорозі гальмувати завжди треба таким методом, з інтервалом натискань приблизно 1 секунда (чим менше, тим краще) 

Всі небезпечні ділянки краще проходити на прямих (не повернених) колесах. У тому числі - ями, більші нерівності, купини та інші перешкоди (при повернених колесах крім втрати стійкості це грозить також ушкодженнями кермового механізму). Також це стосується більших калюж при небезпеці виникнення аквапланнування. Якщо ви бачите, що об'їхати перешкоду все ж таки не вдається, негайно вирівняйте колеса й жорстко втримуйте кермове колесо (обома руками). Якщо такі перешкоди виявилися на вашому шляху в дузі повороту - постарайтеся зробити те ж саме (якщо це можливо). Після цього швидко поверніть кермо в первісне положення для продовження повороту. Також не наїдьте на перешкоду на загальмованих колесах. Гальмування варто припинити безпосередньо перед цим, з таким розрахунком, щоб пружини підвіски встигли розпрямитися. Це розвантажує передню вісь і зменшує ударні навантаження на підвіску при проїзді по нерівностях.

Якщо у вас лопнуло колесо (особливо переднє) і вам удалося втримати автомобіль, у жодному разі різко не гальмуєте.

На слизькій дорозі й особливо взимку не можна робити ніяких різких рухів з гальмом і газом. Наприклад, різке скидання газу на передньому приводі може призвести до знесення задньої осі. Різке натискання на газ на задньому приводі - до того ж результату. Інтенсивне гальмування й різкий поворот рулячи також веде звичайно до непередбачуваних наслідків. Навіть у випадку втрати стійкості контраварийні міри повинні виконуватися досить плавно (але, проте , швидко й чітко).


Пам'ятайте, що влітку сама слизька дорога - на початку дощу (залишки масла, бруду й таке інше з появою води утворять плівку на дорозі). Залежно від дорожнього покриття, зчеплення коліс із дорогою може погіршитися більш ніж у два рази. Звертайте увагу на характер дорожнього покриття - шорсткувате, гладке й т.д.


Пассажирские перевозки

Категорія: Корисні поради | Додав: rock | Теги: автомобиль, Пассажирские перевозки
Переглядів: 1089 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]