Автомобільні перевезення пасажирів
Багато змін конкретизують існуючі терміни і правила. Причому, що цікаво, кожна організація пропонує своє бачення, як повинен звучати після внесення змін той або інший пункт Правил. Як результат - по декілька варіацій пропонованих нововведень (зустрічається до трех-четырех) на один з пунктів Правил дорожнього руху (ПДД). Ось найбільш цікавіше з них.
Так, пропонується дозволити зупиняти транспортним засобам (ТЗ) і перевіряти документи не лише працівникам міліції, але і співробітникам транспортної інспекції по безпеці дорожнього руху. Причому для цього у міліціонера має бути в наявності оформлений відповідним чином маршрутний лист, який необхідно пред'явити на вимогу водія. Терміни ДТП, мікроавтобус і шляхопровід деякі з організацій взагалі пропонують виключити з Правил. До існуючих документів, які водій повинен пред'явити даішникові, збираються додати медичну картку. А маршрутчиков хочуть зобов'язати возити з собою маршрутний лист з відмітками про проходження ним передрейсового медогляду, а ТЗ - передрейсового контролю техстану. Особи, що управляють мопедом або скутером, зобов'язані їхати на них в мотошлемі.
Водіям заборонено їхати на транспортних засобах не лише під впливом алкоголю, наркотиків, але і медпрепаратів, що знижують швидкість реакції. Якщо у водія поганий зір, то йому заборонено управляти ТЗ, без "оптичних приладів для очей". В даному випадку, мабуть, є зважаючи на не лише окуляри, але і контактні лінзи для очей. З метою перешкоди експлуатації в Україні нерозмитнених ТЗ, заборонена їзда на таких авто тимчасово ввезених в нашу країну у відсутності особи, що здійснила ввезення такого авто. Більше того, такі ТЗ забороняється передавати у володіння, використання або розпорядження будь-яким іншим особам. Пропонується на 1 рік (з 19 років) збільшити віковий поріг для осіб, які збираються управляти ТЗ з причепом, а маршрутними ТС - на 2 року (з 21 року). Тепер в ПДД занесені і чітко розписано 10 нових категорій ТЗ, які є в правах, виготовлених на пластиковій основі.
Водіям скутерів, мопедів і велосипедів дозволяється рухатися по дорозі на відстані не більше 1 м від правого краю проїжджої частини. Якщо велосипедист подає рукою сигнал про поворот направо, водії інших транспортних засобів повинні будуть надати йому перевагу в русі. Для кращої видимості транспортного засобу на дорозі починаючи з 1 листопада по 31 березня під час їзди пропонують в обов'язковому порядку включати ближнє світло фар. Максимальну швидкість для руху на мопедах і скутерах пропонується обмежити 70 км/год. А ось із швидкістю руху на заміських дорогах остаточно ще не визначилися - Департамент ДАІ і Центр безпеки дорожнього руху МВС пропонують встановити два ліміти обмежень : для автомагістралей не більше 130 км/год, а на інших автодорогах - не більше 90 км/год. А ось усі інші організації, свої пропозиції, що прислали, навпаки пропонують виключити з ПДД вимогу їздити за містом не більше 90 км/год, залишивши лише 130 км/год для їзди по автомагістралях і 110 км/год для руху по усіх інших автодорогах.
Збираються ввести в дію і нові дорожні знаки і розмітку.
Проект змін виставлений для ознайомлення і загального обговорення на офіційному сайті ДГАИ України. Далі будуть вибрані самі відповідні варіанти пропозицій, які найбільше відповідають сучасним реаліям у сфері безпеки руху, і в результаті з'явиться нова редакція ПДД від 2010 року.
Автомобільні перевезення пасажирів
|