Тільки впродовж одного вікенда італійські ділери компанії Alfa Romeo отримали замовлення на 2,7 тисячі Giulietta. Причому найбільший попит у клієнтів мають автомобілі з дизельними двигунами 1.6 JTDM і 2.0 JTDM. 22 і 23 травня, в перші ж вихідні дні, що настали після початку продажів нової моделі Giulietta, автосалони Alfa Romeo відвідало 90 тисяч італійців, з яких автомобіль змогли випробувати 10 тисяч і ще 17 тисяч записалися на тест-драйв. Такого успіху в Alfa Romeo не чекали, адже графік продажів безнадійно відставав від планових показників. Але "ударно" проведена рекламна кампанія, помножена на патріотичні почуття і любов італійців до Alfa Romeo і популярній американській актрисі, привела до воістину феноменальних результатів. Нагадаємо, 40-річна Ума Турман (Uma Thurman) народилася в сім'ї професора Колумбійського університету по східних релігіях, у минулому буддійського ченця Роберта Турмана. Саме тому дівчинка була названа на честь індуїстського божества - в перекладі з санкскрита її ім'я переводиться як "не страждати". Спочатку Ума соромилася свого незвичайного імені, вважаючи за краще називати себе Дайаной. Пізніше вона змирилася зі своїм ім'ям, і навіть стала ним гордиться. В усякому разі до тих пір, поки не побувала в Японії. Там вона помітила, що мешканці Країни висхідного сонця соромляться називати її по імені. З'ясувалося, що "розуму" японський означає "коня".
Велика слава до актриси прийшла після фільму "Генрі і Джун", де Турман зіграла дружину письменника Генрі Міллера. Що вразив своєю відвертістю пуританську американську цензуру, фільм отримав прокатний рейтинг "порнографія", який пізніше був все ж скасований, а Ума Турман удостоїлася прізвиська "секс-символ інтелектуалів".
Перевезення пасажирів по Україні
|