null


Автомобільні перевезення пасажирів і багажу по Україні

оголошення про надання послуг та замовлення пасажирських перевезень

Каталог статей
 Пассажирские перевозки по Украине  Бесплатные объявления о перевозках
Меню сайту


Всі оголошення
Мої статті [2]
Новини [24]
PREMIUM Зона [0]


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вхід/Реєстрація


Пошук


Оголошення по даті


Друзі сайту

Бесплатные объявления

о перевозках

Биржа частных перевозок privattrans.com.ua

_______________________

Перевезення вантажів:

сайт безкоштовних оголошень

Перевезення вантажів. Сайт безкоштовних оголошень.

Всі оголошення

 про надання послуг

 та замовлення

 вантажних перевезень по Україні

Вітаю Вас, Гість · RSS 21.07.2018, 17:45
Головна » Статті » Новини

Volkswagen Multivan. Тест-драйв.

Спочатку автомобіль з двомісною кабіною одержав індекс Typ 2, а потім його перейменували в більш звучний Transporter, або T1 Оппозитний 1.1-літровий мотор з віддачею всього в 25 к.с. працював з 4-ступінчастою синхронізованою механічною коробкою передач. Всього з весни 1950-го по осінь 1967-го було випущено 1.82 млн VW T1.

Через 13 років після народження Т1 з'явився мікроавтобус Transporter Kombi, або VW Bus, який став прабатьком нинішнього VW Multivan і який самі німці називають не інакше, як автобусом всіх часів. Тим часом друге покоління комерційних машин випускалося з 1968 по 1979 рік, загальний «тираж» склав 2.93 млн екземплярів. Творцем Т2 виступив конструктор Густав Майєр, який більше відомий як Густав Транспортер. До часу, коли модель морально застаріла, її збірку перенесли на заводи в Мексиці, Бразилії і Південній Африці.

Навесні 1980 р. у серію був запущений Т3, що зберіг колишню концепцію. А через 10 років, у серпні 1990 року, почався випуск принципово нового Т4 повною масою до 2.8 т. Новизна виявилася не лише в дизайні, а й у підкапотному компонуванні, що несе кузові, поперечному розташуванні двигуна і передньому приводі. З 1996 року на базі мікроавтобуса Caravelle був створений комфортабельний Multivan. Четверте покоління комерційних «тешек» протрималося на конвеєрі до кінця 2002 року. Настала ера VW Т5, до початку якої за 53 роки історії модельного ряду було вироблено 8.5 млн машин сімейства Transporter.

Volkswagen_Multivan
Як і в попередників, у Т 5-го багато модифікацій. Ми протестували одну з них - семимісний Multivan з 3,5 літровим бензиновим мотором і 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

Дизайн Т5 перегукується з топ-моделями VW - представницьким седаном Phaeton і люксовим позашляховиком Touareg. Так, дійсно, «опукла» фальшрадіаторна решітка викликає асоціації з «Туарегом», а в загальній стилістиці оформлення зовнішності «Т-п'ятого» помітна строгість, притаманна представницькому «Фаетону». Хоча найбільше новий Volkswagen T5 схожий, звичайно ж, на попередню модель - відчувається зв'язок поколінь. Схожі пропорції кузова, вертикальні смужки задніх ліхтарів, опуклий капот, прямокутні фари головного світла - все це вже добре знайоме за Т4, тільки в «Т-п'ятому» воно отримало трохи інше оформлення. Причому стилісти тісно співпрацювали з фахівцями з інших відділів: задні ліхтарі, наприклад, розташовані набагато вище, щоб уникнути їх пошкодження при наїзді ззаду.

У підсумку, незважаючи на солідні габарити у вигляді цього авто геть відсутня візуальна «автобусного», така характерна для більшості мінівенів. Литі колісні диски не здаються тут «чужорідними тілами». Навіть візуально цей Multivan сприймається не тільки як комфортабельний, але і як швидкісний автомобіль. Враження ексклюзивності посилюється заводської тонуванням стекол, «спортивної» галогенною оптикою і забарвленими в колір кузова бамперами, дзеркалами, молдингами і дверними ручками.

Volkswagen_Multivan

У передній бампер інтегровані протитуманні фари. Дуже стильно виглядає обрамлена хромованою накладкою фальшрешітка радіатора з великим логотипом VW. Така зовнішність викликає повагу.

Кузов «Mультівена» є самостійною суцільнометалеву частково оцинковану конструкцію з каркасом-підставою. Днище обладнане подвійним захистом - пластик і легкосплавні листи під вихлопною системою, колісні арки захищені пластиковими підкрилками.

Машина позиціонується виробником як «представницький люкс-клас, призначений для використання в корпоративних цілях: бізнес-зустрічах, службових відрядженнях і ділових переговорах».

На тест-драйв нам дістався передньопривідний Volkswagen Multivan Highline, обладнаний 3,2-літровим.

Можливості трансформації салону - це «коник» всіх однооб'ємних і комерційних моделей, і Т5, природно, намагався бути найкращим у цій дисципліні. Конструктивна особливість моделі - сидіння в салоні, а їх кількість може змінюватись залежно від модифікації, тепер закріплені на «рейках». Спеціальні напрямні в підлозі, в кількості чотирьох штук, забезпечують безступінчасте переміщення сидінь. Ззаду встановлений тримісний диван, який можна пересувати в подовжньому напрямі, а також змінювати кут нахилу його спинки. У кожного з пасажирів «дивана» - свій триточковий ремінь, а під посадковим місцем - спеціальна «полиця» для зберігання дрібних речей. Задній диван можна розкласти повністю, перетворивши таким чином салон «Мультівен» в спальню, причому в процесі складання не потрібно знімати підголовники - вони самі в'їжджають усередину.

Volkswagen_Multivan

Крім цього, в салоні Volkswagen T5 Multivan може розташовуватися ще одне або два крісла, які також переміщаються в поздовжньому напрямку, а при бажанні - розгортаються на 180 градусів, якщо ті, що сидять на них, хочуть бути обличчям до пасажирів заднього дивана. Крім цього, кожне крісло (крім посадкових місць на задньому дивані) має по два підлокітника, які можуть регулюватися по висоті.

Між поворотними кріслами розташувалася ще одна цікава річ - розкладний столик-бокс, також встановлений на «рейки». У звичайному вигляді він схожий на маленьку тумбочку, яка може виконувати роль підлокітника для пасажирів крісел середнього ряду. У цій «тумбочці» є два підсклянники і велика закривається ніша. Але якщо натиснути кнопку в торці «тумбочки», то її верхня частина піднімається і перетворюється в зручний столик. Який до того ж може трохи під'їжджати до кожного з пасажирських крісел.

Що стосується різних підстаканників, «бардачків» та інших таємних місць для зберігання дрібних речей, то для людей розсіяних я б порекомендував мати під рукою посібник з експлуатації Multivan, де всі ці місця вказані. А інакше шукати надісланий в одній з численних полиць «мобільник» доведеться дуже довго. У загальній складності всередині «Мультівен» (в салоні і в передній частині) є кілька десятків таких «потайних» місць - бокси під сидіннями, кишені в дверях і на спинках крісел, «бардачок» і великий бокс на передній панелі.

 Електричні склопідйомники дверних бічних стекол мають функцію проти затиску: при певному опорі закриття скла воно автоматично повертається назад. Загальна ж кількість повітряних подушок безпеки досягає шести. Всі крісла обладнані триточковими ременями безпеки, причому на кожному є кріплення для дитячих сидінь системи IsoFix.

 Крісла можна рухати, розвертати на 180 ° або взагалі демонтувати, не вдаючись до допомоги якого-небудь інструмента.

Не обійшли увагою розробники й зону управління автомобілем. Тут водія зустрічає цілком легкове рульове колесо, зручний важіль КПП, що примостився тут же, на торпедо.

Сама приладова панель нарочито демонструє прихильність до класичного стилю. Мінімум кишеньок, лише традиційні бардачок, блок для дрібниці зверху і висувні підстаканники з попільничкою знизу. У передніх дверях зроблені по два великих кишені, а ось зручної ємності для мобільного знайти не вдалося.

В ієрархії модифікацій «Фольксвагена-Т5» «Мультівен» займає верхній рядок. За рівнем комфорту і оснащення він нічим не поступається легковим автомобілям, а в чомусь навіть перевершує їх. Само собою, що майже всі «Фольксвагени», має він і повнопривідну версію 4Motion для впевненої їзди по слизьких дорогах. Схема трансмісії така ж, як у більшості «паркетников»: на хорошому покритті ведучими є тільки передні колеса, при їх прослизанні муфта «Халдекс» (Haldex) підключає задні.
Однак чотири зубастих всюдихідних колеса потрібно ще провернути в грунті. За відсутності раздатки із зниженим поряд необхідні тягові можливості забезпечать 6-ступенева коробка з широким діапазоном передаточних чисел.

Volkswagen_Multivan

Бензиновий шестициліндровий силовий агрегат робочим об'ємом 3,2 літра, запозичений у моделей Phaeton і Touareg, розвиває потужність в 231 к.с., що робить Multivan 3.2 одним з найпотужніших автомобілів в цьому класі. І одночасно одним з найбільш швидкісних: 205 км / год і 10,9 секунди з місця до «сотні»!

Як і у всякій машині, яка повинна в першу чергу забезпечити комфорт пасажирів, особливу увагу інженери приділили звукоізоляції салону.

Двигун ледь чутно, тільки коли заводиш машину. При наборі швидкості його звук не заважає. Інший раз підсвідомо кидаєш погляд на тахометр, щоб переконатися, що мотор працює.

Тягне двигун яскраво. Особливо добре це відчувається при інтенсивному розгоні. Зрозуміло, що Multivan - машина не спортивна, але досить швидкісна. І динаміки його розгону цілком достатньо для швидкого, часом навіть агресивної їзди. Найкраще це відчуваєш на трасі, коли при швидкості в 140 км / ч відчувається пристойний резерв потужності.

Сподобалася коробка передач. Її ходи досить чіткі та точні. Перша швидкість коротка, а друга і третя, навпаки, подовжені. Передавальні числа розраховані таким чином, щоб навіть при інтенсивній їзді забезпечити хорошу плавність ходу.

Незважаючи на великі габарити, управляється Multivan, немов не мікроавтобус це, а солідний легковий автомобіль. Відгуки на рух керма чіткі. На низьких швидкостях працює електропідсилювач, а як тільки розгонишся більше 60 км / год, його робота закінчується. Але на відсутність зворотного зв'язку з дорогою скаржитися гріх. Педаль гальма дозволяє точно дозувати уповільнення.

Єдине, що може відбитися на комфорті пасажирів, - "спортивна" підвіска. Якщо невеликі нерівності і ями вона охоче проковтує, то вібрація від проїзду по дорожньому стику гучною луною передається не тільки на кермо, а й на сидіння в салоні.

Хато, круті віражі Multivan проходить подібно класному легковому автомобілю. Причому, незважаючи на чималу довжину машини, навіть на 3-му ряду сидінь пасажирів не кидає з боку в бік. Відчувається, що підвіска ретельно опрацьована, розрахована на великі навантаження і добре пристосована до українських доріг.

Рульове управління досить гостре - позначається прагнення виробника поліпшити керованість дуже великого автомобіля, зробивши його більш «легковим» ...

Резюме

Машина сприймається, наче звичайна легковик, і з відчуттям габаритів не виникає жодних проблем. Для свого класу Multivan володіє відмінною динамікою

На Multivan можна сміливо відправлятися в подорож, не переймаючись пошуком місць для ночівлі

Технічні характеристики Volkswagen Multivan Highline

Габарити (мм)                                       4890 х 1629 х 1970

Колісна база (мм)                                  3000

Споряджена маса (кг)                           2433

Повна маса (кг)                                     2950

Об'єм салону (куб. м)                             4,3

Ширина / висота зсувних дверей (мм)     1010/1253

Ширина / висоти дверей багажника (мм) 1446/1262

шини                                                      235/55 R17

Об'єм двигуна (см3)                                3189

Макс. потужність (л.с.)                            235

Макс. крутний момент (Нм / об / хв)         234/5200

Макс. швидкість (км / ч)                          205

Час розгону 0-100 км / год (с)                 10,5

Діаметр розвороту (м)                              11,9

Витрата палива (пор. л/100 км)                12,7-18,1

Ємність бака (л)                                      80

бензин                                                    А-95


Категорія: Новини | Додав: rock (29.09.2011)
Переглядів: 5423 | Теги: Мультівен, Volkswagen Multivan Highline, Volkswagen Multivan | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]