І більшістю з цих автовиробників є невеликі компанії, які не мають шансів для серйозного розвитку. Саме тому власті Китаю заставлятимуть автовиробників об'єднуватися - якщо хтось захоче зайнятися випуском машин, то йому доведеться купувати одну з вже існуючих компаній і інвестувати гроші в її розвиток.
Також компаніям буде дозволено об'єднуватися один з одним. В результаті, як передбачають в керівництві Китаю, створюватимуться крупні автомобільні холдинги, які зможуть конкурувати з провідними світовими автокомпаніями.
У 2009 році Китай став найбільшим в світі автомобільним ринком. За даними китайської автомобільної асоціації, в 2009 році в Піднебесній було продано 13,5 млн. автомобілів (включаючи вантажівки і автобуси), що відразу на 44% більше, ніж в 2008 році. При цьому 87% від всіх продажів припало на китайських автовиробників. Для порівняння, в США було реалізовано всього 10,43 млн. машин, що є самим гіршим показником за останніх 27 років.
Нагадаємо, це вже не перша спроба скоротити кількість автокомпаній в Китаї. Так, рік тому уряд КНР планував залишити 10 з 14 крупних компаній-виробників які контролюють 90% автомобільного ринку країни. За планом уряду, в країні повинні були залишитися два-три виробники, що випускають щорік більше 2 мільйонів автомобілів кожен, і чотири-п'ять компаній з обсягом випуску понад мільйоном в рік. Метою уряду КНР було забезпечення виробництва і продажу не менше 10 мільйонів автомобілів в 2009 році і щорічне зростання на 10% в наступні три роки.
Китай став світовим лідером по об'ємах продажів автомобілів у 2009 році. За 2009 рік, в Китаї було реалізовано 13,64 млн автомобілів (включаючи важкий вантажний транспорт. На другому місці виявилися США з 10,4 млн одиниць техніки.
automotoclub.info
|