Неабияк модернізована, але в той же час виключно канонічна зовнішність втілена в принципово новому кузові, виконаному з алюмінію. Перероблене за тими ж принципами, що й у купе 911, шасі отримало подовжену колісну базу і трохи розширену колію, за рахунок чого дещо збільшилася пасажирське простір. Крім того, родстер забезпечений зовсім новим м'яким верхом. В Цуффенхаузене поки не поспішають ділитися конкретними цифрами, але запевняють, що новий Boxter став легше і жорсткіше.
Родстер отримає в своє розпорядженні два переосмислених двигуна. На роль базового призначений 2,7-літровий "оппозитник", який, незважаючи на зменшений в порівнянні з попереднім поколінням обсяг, розвиває на 10 к.с. більше - 265 "коней". Цього вистачає для спринту до 100 км / год за 5,7 секунди - на 0,1 с швидше, ніж раніше.
Версія Boxter S зберегла 3,4-літровий силовий агрегат, але його зробили на 5 л.с. могутніше, довівши віддачу до 315 "коней". Такий родстер прискорюється до "сотні" за 5 секунд. Відзначається, що обидві модифікації стали економічніше на 15% за рахунок різних традиційних хитрощів, на зразок системи "старт-стоп", і ряду інновацій - таких, як, наприклад, просунута технологія прогріву мотора. Як КПП для обох двигунів запропонують 6-ступінчасту "механіку" і 7-ступінчастий "робот" PDK. Відзначається, що в списку опцій доступні пакет Sport Chrono з системою Porsche Torque Vectoring і механічним заднім диференціалом.
В Європі родстер надійде в продаж вже навесні, тоді як покупцям із США доведеться почекати до літа. Вартість новинки на північноамериканському ринку стартує з позначки в 49 500 доларів.
|