Замки дверей
Змастіть лічинки дверних замків універсальним мастилом (WD - 40) або гальмівною рідиною. Універсальні мастила витісняють воду, тому зимою їх треба використовувати хоч би раз на тиждень. Не використовуйте для мастила личинок замків моторне мастило!
Щоб уникнути попадання мастила на забарвлені поверхні, підкладете під замок паперову серветку.
Зимовий комплект
Якщо ви прибрали зимовий комплект аксесуарів з машини - поверніть його назад. У кишеню куртки або в портфель покладете засіб для розморожування замків. У салоні потрібно тримати щітку для снігу і шкрябань для видалення інею із стекол. Якщо при відкриванні дверей сніг падає в салон, щітка повинна зберігатися в окремому пакеті, щоб було зручно забирати на ніч додому. У багажник варто навантажити універсальне мастило, компактну лопату для чищення снігу і невеликий запас піску на випадок ожеледі, щоб виїхати з парковки.
Антигель
Власникам дизельних авто необхідно заздалегідь запастися засобом "Антигель", щоб при можливому похолоданні ще з вечора додати його в бак. Хоча на заправках вже давно повинне продаватися зимове дизельне паливо, але можливі сюрпризи. А літнє дизпаливо застигає вже при - 10°З!
Ущільнювачі
Якщо ущільнювач водійських дверей не оброблений силіконом, в сиру погоду, залишаючи машину на нічну стоянку, протріть його паперовою або тканинною серветкою. Зверніть увагу на напрям вітру. Якщо є можливість - поставте машину так, щоб вітер дув у бік пасажирських дверей. Це понизить вірогідність замерзання дверей водія, а пасажирська відтане після запуску двигуна.
Скло
Під'їжджаючи до стоянки, включите подачу холодного повітря на лобове скло і відкрийте бічні вікна. Як показала практика, такий прийом дозволяє зменшити крижану кірку на склі.
Омиватель
Залийте в бачок омивателя рідину з температурою замерзання не вище - 10.-15°С. Якщо ви додавали в бачок воду - долийте концентрат. Бажано це робити вдень, щоб під час поїздки рідини встигли змішатися. Незалежно від стану скла, включите омиватель на декілька секунд, щоб нова рідина витіснила воду з трубопроводів і форсунок.
Ручник
Не залишайте машину ночувати на гальмі стоянки! Особливо якщо напередодні ви їздили по мокрих дорогах. Колодки примерзнуть до барабанів, трос приводу - до оболонки, і уранці ви не зможете рушити з місця. Включайте на стоянці першу або задню передачу - на парковці цього вистачає для того, щоб утримати машину на місці.
|