Потім я навмисно став звертати увагу на водіїв таких машин, і точно: дуже багато жінок у віці за сорок з виразом обличчя працює на керівній посаді дами. Зустрічалися нерідко і чоловіки в костюмах (та й не тільки в костюмах), але все ж висока частка жінок помітна. Цікаво, їй богу, адже на старому Santa Fe, який зараз випускає ТагАЗ з припискою Classic до назви, представниць слабкої статі навряд чи часто побачиш. Більш ефектна і комфортна, значить, стала оновлена модель, більш елегантна і статус відбиває.Великі розміри кросовера Hyundai Santa Fe дозволяють його екстер'єру витримувати цілісність стилю. Довгі звиси, округлі форми, помірна кількість хрому і відсутність нав'язливого хитросплетіння ліній - виглядає Santa Fe дуже нейтрально і спокійно, стримано, гармонійно.
Ось з інтер'єром трохи складніше. Бежева шкіра, комбінована двоколірна обробка, вставки під дерево - це все пристойно. Сумніви викликає оформлення центральної панелі. У нашій версії з великим тачскріном ще куди не йшло, але там, де блакитне підсвічування монітора аудіосистеми з CD-чейнджером і великі кнопки консолі, все виглядає дещо архаїчно. Далі намацує жорсткий пластик панелі, і вже нав'язливими стають асоціації з бюджетним «Соляріс». Хоча на ділі функціонал тут незрівнянно багатшим. Простота, ця, так би мовити, - американська тема. Шкіра, круїз-контроль, педаль гальма стоянки, люк, два окулярника, можливість підключення «яблучних» гаджетів, DVD, триступеневий підігрів сидінь і охолоджуваний бокс для напоїв - ось це їм набагато важливіше. А ще клімат-контроль з іонізатором повітря і обігрів бублики керма в зонах хвата, це взагалі щось позамежне.
З речей, які зараз сприймаються як джентльментськіх набір - електрорегулювання передніх сидінь, камера заднього виду, кнопка Start-Stop, можливість ручного перемикання передач коробки. Про обсяг задніх пасажирських місць в середньорозмірний кросовер можна і не говорити, його достатньо. За тонованими стеклами в кріслі з регульованим положенням спинки там зручно. У багажнику, який як і раніше відкривається горизонтальної ручкою (потрібні рукавички, щоб не забруднити) під поличкою є зручні бокси для інструменту і дрібної поклажі. В цілому ж посадка зручна, права рука лягає на підлокітник, Bluetooth «бачить» телефон - ніби все в ажурі. Їдемо. У багажнику Hyundai Santa Fe простір дуже добре організовано, але через це його обсяг здається зменшеним. Наша версія - дизельна, і це не може не радувати, особливо при наявності індикатора економною їзди (на приладовій панелі зелені букви ЕСО). Я взявся з ентузіазмом підтримувати екорежім, орієнтуючись саме на цей датчик. У місті бортовий комп'ютер показував витрата в районі дев'яти літрів на сто кілометрів, на трасі, якщо не ганяти - 6,8 л. А сильно ганяти на Santa Fe не те щоб не вийде - азарту він такого не викликає. Динаміка помірна, в тому числі і в ручному режимі. Цікаво, що дизельна версія, судячи по заводським технічним характеристикам, спритніше бензинової.
Далі виникають змішані почуття. З одного боку, досить короткий кермо і цілком легкова керованість, хоча машина-то вельми немаленька. З іншого - дуже беручкі гальма, що вимагають акуратного поводження з педаллю. І по-внедорожному жорстка підвіска, хоча машина за замовчуванням передньопривідна, а ззаду - незалежна багаторичажка зі стабілізатором поперечної стійкості. Втім, щодо швидкісна їзда показує, що машина їде без загрозливих кренів у поворотах, нишпорень або розгойдувань.
Гнати таку машину в грязь і сніг чомусь не хочеться. Хоча з'їхати, звичайно, з асфальту можна. І нескладно, навіть електронний асистент руху на спуску є. Система повного приводу Borg-Warner автоматично розподіляє крутний момент між осями в залежності від стану покриття. Пробуксовує передок - 10% тяги піде назад, зовсім слизько - до 50%. В режимі 4WD Lock включається імітація блокування диференціалів шляхом роботи гальмівних механізмів. Словом, погорячатся ті, хто назве Santa Fe позашляховиком. Але все одно і його озброєння вистачає, щоб впевнено пробиратися по засніженому путівцем, перевірено. А в місті він досить простий в управлінні і зрозумілий. При цьому «Санта» цілком комфортний і респектабельний настільки, щоб його купили мають гроші люди. МІНУСИ І ПЛЮСИ
Сподобалося: багате оснащення і економічний тяговітий дизель.
Не сподобалося: оформлення передньої панелі і помірна динаміка.
КОНКУРЕНТИ
Порівняємо його з машинами то го ж розміру і типу кузова, оснащеними дизельними моторами. Ви здивуєтеся, але їх небагато. Outlander XL і Ко - бензинові і трохи менше в розмірах. Rexton - помітно більшими. Highlander набагато могутніше.
Природно, побратим - Kia Sorento (праворуч) - в числі перших суперників. Ті ж самі двигуни, майже до міліметра схожі габаритні розміри, хіба що дорожній просвіт менше - 184 мм. Але більш свіжа і трохи більше агресивна зовнішність, інтер'єр зі спортивним ухилом. Найстарші версії - 7-місцеві. У цьому й різниця.
Opel Antara (ліворуч). Один його дизель того ж обсягу слабкіше на 33 л. с., інший - на 13 л. с. Він коротше на 11 см, але колісна база тієї ж довжини. Система повного приводу - подібна, є 6-ступінчастий «автомат», асистент руху під гірку. Але ціна - відчутно нижчою - від 1020000 рублів за бензинову версію.
|