Цей компактний позашляховик, який із-за елегантного дизайну маркетологи LR навіть назвали "внедорожным купе", став найменшим, найлегшим і самим екологічно чистим Range Rover за всю історію цієї моделі.
"Я не прибічник теорії, що якщо у нас є маленький автомобіль, то ми можемо дозволити собі великі машини, - сказав К.-П. Форстер. - Для нас важливо, щоб нові Range Rover отримали більш екологічні двигуни". Підрозділ Jaguar Land Rover орієнтований на "сильне зростання", оскільки попит на високоякісні автомобілі відновлюється. Evoque, який коштуватиме приблизно $50 000, допоможе підняти річні продажі марки до 300 000 машин, удвічі більше, ніж було минулого року. Продажі машини почнуться в 2011 році. У 2011-му буде також представлений новий дизель, який стане символом прагнення марки до екологічності.
Восьмициліндровий двигун потужністю 309 л.с. на 15% потужніше за попередника, проте палива витрачатиме на 18% менше. "З економії палива ми, напевно, одні з найпрогресивніших автовиробників, - вважає директор англійського Land Rover Джон Эдвардс. - Але, якщо відверто, ми більше інших цього потребуємо. На нових моделях ми досягли такого прогресу з економічності, про який не могли навіть мріяти".
Evoque, який буде офіційно представлений на Паризькому автосалоні у вересні, заснований на концепті Land Rover LRX, показаному в Детройті в січні 2008 року. Дж. Эдвардс вважає, що близько 80% машин поступатимуть на експорт. В той же час він відмовився давати прогноз по продажах.
Модель, розроблена з фінансовою допомогою англійського уряду (27 млн фунтів), збиратиметься в Халвуде, недалеко від Ліверпуля, де буде створено 1000 нових робочих місць. Автомобіль поступить в продаж влітку 2011 року і, на думку експертів, стане конкурентом для MINI або Audi TT.
Проте у новинки є серйозні критики. Петер Шмидт, виконавчий директор Інституту автомобільної статистики, вважає, що Jaguar Land Rover було б розумніше витрачати гроші на створення виробництва існуючих моделей в Китаї, найбільшому у світі автомобільному ринку: "Це не дуже хороша ідея. Ринок SUV у західному світі помирає. Успішні тільки імітації під позашляховики, такі як Honda CR - V. Але на китайському ринку справжні позашляховики як і раніше у великій шані".
Попит на позашляховики зменшуватиметься з ростом цін на бензин, підвищенням податків на ненажерливі авто і із зміною громадської думки, вважає експерт. Власник Range Rover Sport платить 435 фунтів дорожнього податку у Великобританії в порівнянні з 245 фунтами за дволітровий Audi A6.