null


Автомобільні перевезення пасажирів і багажу по Україні

оголошення про надання послуг та замовлення пасажирських перевезень

Каталог файлів
 Пассажирские перевозки по Украине  Бесплатные объявления о перевозках
Меню сайту


Всі оголошення
Мої файли [0]
Законодавство [18]
Автопланета [34]
Корисні поради [30]


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вхід/Реєстрація


Пошук


Оголошення по даті


Друзі сайту

Бесплатные объявления

о перевозках

Биржа частных перевозок privattrans.com.ua

_______________________

Перевезення вантажів:

сайт безкоштовних оголошень

Перевезення вантажів. Сайт безкоштовних оголошень.

Всі оголошення

 про надання послуг

 та замовлення

 вантажних перевезень по Україні

Вітаю Вас, Гість · RSS 22.08.2018, 09:19
Головна » Файли » Корисні поради

Експерти київського Інституту споживчих експертиз провели «рейд» по заправках і перевірили якість самого популярного бензину в країні.
08.08.2011, 22:27

Проби були відправлені в сертифіковану лабораторію, де їх досліджували на відповідність нормативам ДСТУ4063-2001 (старий, який ніяк не скасують) і ДСТУ 4839:2007 (новий, Євро), оскільки заздалегідь було зрозуміло, що бензин буде як українського виробництва, так і імпортний . Відповідність бензину новому ДСТУ, по-перше, вказує на його поліпшені економічні та експлуатаційні характеристики, по-друге, на відповідність європейському стандарту Євро 4 або Євро 5. Зокрема, в стандартах Євро зафіксовані вимоги, як до роботи двигуна, так і якості бензину, які враховуються в нових європейських марках автомобілів. Тобто, щоб отримати заявлені характеристики роботи автомобіля потрібно заправляти його відповідним паливом.

Найголовніший висновок, отриманий в лабораторії - якість палива в країні погіршилося, і досить сильно. З десяти зразків чотири виявилися некондиційними (ANP, Укрпетроль, Укртатнафта, БРСМ), всього два відповідали нормативам «старого» ДСТУ (КЛО і ТНК) для українських бензинів, і чотири відповідали «новому» ДСТУ (Євро) (WOG, ОККО, Лукойл, Shell). Для порівняння - в минулому перевірки, яка проводилася в кінці минулого року, не було жодного порушення.

Дослідженню піддалися наступні параметри - октанове число, масова частка сірки та бензолу, сумарна частка ароматичних вуглеводнів, хімічний склад бензину.

Октанове число

Першим ділом був перевірений найголовніший для роботи двигуна параметр - октанове число, яке характеризує стійкість палива до детонації - передчасного згорянню бензину в камері згоряння. Детонація шкідлива для мотора не тільки підвищеною витратою палива і зниженням потужності, але і передчасним зносом двигуна із-за зайвих навантажень. Октанове число вимірювали по моторному методу, при якому установка (одноциліндровий двигун із змінним ступенем стиснення) імітує навантаження на реальний двигун. Згідно з цим методом норматив встановлений на рівні 85,0 одиниць (що практично аналогічно звичного числа 95 по дослідницькому методу, яке ми бачимо на заправках). І тут виявився найбільш неприємний сюрприз - у трьох аутсайдерів порушення виявилося саме в цьому параметрі. ANP, Укрпетроль і БРСМ не дотяглися до нормативу майже на одиницю. У лідерів «запас» виявився серйозним і коливався від 85,6 у ОККО до 85,8 у WOG і КЛО.

Вміст сірки

Далі експерти перевірили ще один найважливіший показник - вміст сірки. Якщо її в паливі занадто багато, це призводить до утворення нагару, забрудненню паливних форсунок і «вбиває» каталізатори. До того ж стає бруднішим вихлоп і в повітря, яким ми дихаємо, потрапляють дуже небезпечні оксиди. Старий ДСТУ для звичайного 95-го передбачає вміст сірки не більше ніж 0,015% (150 мг / кг), новий ж ДСТУ для А-95 ЄВРО вимагає не більше 0,005% (50 мг / кг). Переможцями в цій категорії виявилися WOG з Mustang (5 мг / кг) і ОККО c А-95 ЄВРО (5 мг / кг). Ці показники відповідають нормам нового вітчизняного стандарту і ще більш сучасного європейського стандарту Євро 5, а це означає, що на цих АЗС продають високоякісний «євробензин» виробництва західних НПЗ. Інші учасники теж вклалися в норматив, в цілому порушень по сірці виявлено не було.

Вміст бензолу

Ще один важливий параметр - вміст бензолу. Підвищена концентрація бензолу завдає великої шкоди, як навколишньому середовищі, так і автомобілю. Чи не випаровуючись цілком бензол здатний змивати масляну плівку, що призводить до підвищеного зносу циліндрів двигуна. Згідно зі старим ДСТУ масова частина змісту цієї речовини в бензині не повинна перевищувати 5%. Новий ДСТУ нормує об'ємну частину вмісту бензолу на рівні не більше 1%. Вклалися всі, крім палива Укртатнафти - тут було виявлено бензолу на 14% вище норматіва.д

Частка ароматичних вуглеводнів

При перевірці масової частки ароматичних вуглеводнів знову відзначилася Укртатнафта - перевищення на 12%. Для довідки - при збільшенні змісту «ароматики» зростає токсичність вихлопу, а в камері згоряння утворюється більше нагару. У решти учасників цей показник у межах допуску, хоча ще пару років тому багато хто б не вклалися в норматив з такими показниками.

Підсумки

Великі мережі, орієнтовані на імпорт, тримають якість, незважаючи на всі проблеми. Більше того, прогресують - той же Mustang від WOG перейшов зі стандарту Євро 4 на нормативи Євро 5. У мережі ОККО вже встигли привчити своїх клієнтів до бензину Євро 5, і приємно, що нічого не змінюється в гірший бік. КЛО і ТНК продають «чесний» український бензин, інші ж гравці, мабуть, не витримали випробування «ціновими» і «митно-акцизними» війнами.

У результаті виявилося, що заправляючись дешевим бензином (який теж подорожчав разом з дорогим) можна легко «нарватися» на не якісний продукт. Є і ще один висновок, який може перейти в тенденцію - поки порушення виявляються переважно не у великих мережах, а в невеликих регіональних. У майбутніх рейдах експерти пообіцяли саме їм приділити основну увагу.

Результати дослідження надані Інститутом споживчих експертиз, який раніше вже тестував дизельне паливо.

Категорія: Корисні поради | Додав: rock
Переглядів: 1227 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]