null


Автомобільні перевезення пасажирів і багажу по Україні

оголошення про надання послуг та замовлення пасажирських перевезень

Каталог статей
 Пассажирские перевозки по Украине  Бесплатные объявления о перевозках
Меню сайту


Всі оголошення
Мої статті [2]
Новини [24]
PREMIUM Зона [0]


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вхід/Реєстрація


Пошук


Оголошення по даті


Друзі сайту

Бесплатные объявления

о перевозках

Биржа частных перевозок privattrans.com.ua

_______________________

Перевезення вантажів:

сайт безкоштовних оголошень

Перевезення вантажів. Сайт безкоштовних оголошень.

Всі оголошення

 про надання послуг

 та замовлення

 вантажних перевезень по Україні

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.10.2018, 15:34
Головна » Статті » Мої статті

Skoda Roomster - основні риси
Одного разу винахідливий конструктор запропонував переробити комерційний автомобіль, тип кузова якого ми в народі прийнято називати «каблучок» або «пиріжок», в пасажирський варіант, тобто в просторому вантажному відсіку позаду двомісній передньої частини вирішено було встановити крісло. Крім гарного простору для пасажирів, такий автомобіль пропонував ще й універсальність - при бажанні задній ряд сидінь демонтували, не заважаючи перевезення великогабаритних речей. В даному випадку догодили всім, але от тільки зовнішність таких машин не завжди збігалася з побажаннями всієї родини, тому що іноді здавалося, що глава її працює водієм на розвізному автомобілі.
 
Skoda_Roomster_1
 
У 2003 році на Франкфуртський автосалон компанія Skoda привезла незвичайний концепт під назвою Roomster. Крім того, що зовнішність автомобіля зумовлювала подальший розвиток корпоративного стилю фірми, тип кузова складно було назвати традиційним. При більш детальному огляді могло здатися, що машина створена з двох частин, з'єднаних в районі центральної стійки кузова. Ще більше здивування викликала поява даної моделі в серійній гамі трьома роками пізніше.
Розглядаючи ще недавно фотографії Skoda Roomster з офіційного прес-релізу, складно було повірити, що автомобіль з настільки нетрадиційними і не поєднуються з першого погляду лініями кузова наживо може виглядати гармонійно. Виразними елементами передка є, звичайно ж, блок-фари з ефектними «бровами» покажчиків поворотів. По центру, природно, великі грати радіатора з фірмовою хромованою смугою та емблемою, «тінь» якої проходить виштамповкою по капоту. Бампер не відокремлений візуально від кузова, а в нижній його частині - три прямокутних воздухозаборника і протитуманні фари. Таке ж оформлення передньої частини отримав новий Fabia. Найцікавішою частиною, безперечно, є боковина. У профіль, якщо не розглядати віконної лінії, тип кузова машини легко визначається як невеликий міні-вен. Але не розглядати вікна неможливо. Переднім дверей надали відносно невеликі «амбразури», задню ж частина «склити» майже до даху, а нижня кромка заднього вікна розташовується на рівні ручки передніх дверей. Далі, вивчивши передню рукоятку, вирушаємо на пошук задній: дизайнери заховали її в стійці, замаскувавши чорним кольором. Форма даху порівняно проста, мабуть на догоду аеродинаміці тут вирішили не експериментувати. Та й вигнути її дозволить виграти додаткові сантиметри висоти салону. Складається враження, що створюючи задок, інженерів цікавила лише практичність - дверний проріз вертикальний з рівними лініями. Навантажувальна висота багажника зовсім невелика, а ліхтарі розміщені за межами задніх дверей.
 

 
На світлому кузові Skoda Roomster слабо помітно, але навколо ковпаків ліхтарів дизайнери провели ще одну світлу лінію, що відокремлює їх від стійки. Закінчує образ довга база (2620 мм, що між іншим більше, ніж у сучасних представників С-класу), а відповідно і короткі свеси.
З технічної точки зору автомобіль досить простий, але при цьому цікавий. Якщо його передня частина з силовим агрегатом і підвіскою (пружинний МcPherson) аналогічна все того ж новому Fabia, то для більш важкою, ніж у донора, «корми» потрібно було знайти вантажопідйомну вісь. Рішенням послужила скручиваемая Н-подібна балка від попереднього покоління Octaviа. Тому при перегляді технічних характеристик в очі кидається значна різниця у ширині колії. Якщо спереду ця цифра становить 1435 мм, то ззаду, всупереч традиційній різниці максимум в 15-20 мм, дана величина дорівнює 1500 мм. Двигун з коробкою передач розміщений поперечно, а варіантів моторів може бути п'ять: три бензинових (1,2 л 70 л. С., 1,4 л 86 л. С., 1,6 л 105 л. С.) І два турбодизеля (1,4 л 80 л. с. і 1,9 л 105 л. с.). Коробки передач для всіх версій 5-ступінчасті механічні, лише з самим потужним бензиновим мотором можна замовити 6-ступінчастий «автомат». У нашому розпорядженні виявилася машина з 1,4-літровим бензиновим мотором. Гальмівні механізми на всіх колесах дискові, спереду - вентильовані. Природно наявність ABS і EBD, у нашій версії також була встановлена ​​антипробуксовочна система ASR. Якщо далі говорити про безпеку, то варто згадати можливість встановлення до шести надувних подушок, включаючи бічні фіранки та наявність кріплень для дитячих сидінь IsoFix. У краш-тесті EuroNCAP автомобіль набрав 5 «зірок» і виявився дуже дружелюбним до пішоходів.
 

 
Відкривши двері, черговий раз дивуємося її формі і сідаємо в просторий салон, в нашій комплектації сприймається ще більш нарядно завдяки колірному рішенню зі світлим оформленням нижньої частини і темним - верхньої. Посадка піднесена, що покращує огляд. У бічні дзеркала проглядається чітка картинка, внутрішньосалонове - передає максимум інформації через велике заднє скло, а відсунуто вперед масивні стійки даху не перекривають огляд в поворотах. При парковці Skoda Roomster в тісних умовах похила форма капота змушує поосторожнічать в момент під'їзду близько до перешкоди, а якщо водій вище 190 см, може трохи заважати центральна стійка кузова і скошена двері, що знаходиться на рівні голови. Любителі низької посадки оцінять широкий діапазон регулювання сидіння по висоті. За фірмовим четирехспіцевий кермом (колонка регулюється по куту нахилу і вильоту) ховається по-новому оформлена панель приладів з «розсіченими» уздовж стрілками і відсутністю індикатора температури двигуна. Між циферблатами спідометра і тахометра розташувався невеликий дисплей, на який виводиться інформація про залишок палива в баку і дані маршрутного комп'ютера. Рукоятка механічної коробки передач із стильним набалдашником чітко переміщається по виділеній схемою: з включенням потрібної швидкості проблем не виникло жодного разу, а легкість потрапляння в передачу відзначалася неодноразово за час тесту. Звично очікуємо блок клімат-контролю в нижній частині центральної консолі, але цього разу його розташували в самому верху. До того ж у нього з'явився великий і інформативний екран і дві обертових рукоятки, що спростило настройку роботи системи вентиляції. Про сімейне призначення автомобіля нагадує наявність безлічі місць для зберігання дрібних предметів: у дверних картах знаходяться кишені з гумкою у верхній частині і відсіком для пляшок з водою, на центральній консолі дві ніші, в регульованому центральному підлокітнику, раніше зустрічалися в Golf IV, теж невелике відділення , перчаточних скриньки - два: верхній зовсім скромний, а в нижній помістяться документи формату А4, до того ж передбачили і його підсвічування, ще дві ніші можна знайти в подушках передніх сидінь. Пожвавлюють панель також сріблясті вставки навколо дефлекторів вентиляції в центрі і з боків.
Велика задні двері відкриває зручний доступ до сидінь. Пасажирам відразу ж стає цікаво, наскільки ж може опуститися вікно, що відкриває таку панораму - в крайньому положенні скло з дверей визирає лише на десяток сантиметрів. З опціонної скляним дахом на такій машині пасажири зажадають наявність екскурсовода в будь-якій поїздці.
Але перейдемо безпосередньо до конфігурації задній частині салону. Сидіння складається з трьох частин, розділених в пропорції 40:20:40. Крайні частини переміщаються по полозах в поздовжньому напрямку, а «центр» - закріплений жорстко. Спинки всіх відділень регулюються за кутом нахилу. У середньому положенні сидінь задній ряд буде гостинний для трьох пасажирів середньої комплекції, при відсунутих максимально вперед боковушки - бажано щоб ваш зріст не перевищував 180 см, а при відсунутих максимально назад - виникає бажання подорожувати удвох: адже спинка у середнього пасажира узковата і стоїть перед вашим плечем. Тим більше що, склавши середню частину, можна змайструвати зручний підлокітник. Про те, що над головою незліченну кількість простору, можна навіть і не згадувати - любителі шикарних сомбреро відзначать простір теж. Ремені безпеки передбачені для всіх, а ось підлокітників лише два. На невисокому центральному тунелі встановлений підстаканник.
Перейдемо до багажного відділення Skoda Roomster. Мінімальний його обсяг становить 450 л, але при бажанні задні сидіння легко складаються, а з необхідністю повного обсягу в 1780 л - взагалі демонтуються. Причому впоратися з таким завданням зможе навіть тендітна жінка, вага крісел невеликий. Якщо захочеться максимального простору для пасажирів, то можна демонтувати центральну частину сидіння, зсунувши краю до центру. Але нам така ідея була незрозуміла - в традиційному стані бічні пасажири теж не відчувають незручностей, пов'язаних з близькістю стінок кузова. При дослідженні багажного відсіку на очі потрапило безліч петель для закріплення вантажу, гачків і інших пристосувань. У підпільній ніші розташоване повнорозмірне колесо і набір ключів для його заміни. Зсередини двері багажника обшита м'яким матеріалом, там же розміщена і рукоятка для його закриття.
 

 
На ходу Skoda Roomster порадує любителів комфорту. Підвіска добре справляється з відпрацюванням нерівностей покриття і відносно слабо передає поштовхи на кузов. Шумовий тиск теж невелика, навіть на швидкості за 100 км / год автомобіль не напружує зайвими звуками ...

Категорія: Мої статті | Додав: rock (01.10.2011)
Переглядів: 961 | Теги: тест-драйв Skoda Roomster, Skoda Roomster | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]